Tuesday, December 19, 2006

 

Let me entertain you ...

Ik heb in Sydney het concert van U2 aan mijn neus laten voorbijgaan (het was redelijk uitverkocht). Dat van Robbie Williams, de entertainer in kwestie, heb ik wel kunnen beluisteren. Niet vanuit het Aussie Stadium, waar hij optrad, maar vanuit mijn homestay dat op een steenworp afstand ligt. Robbie Williams world tour 2006 Sydney, Hermanski was erbij op luisterafstand. De bisnummers waren Angels en Rock DJ.



Robbie zingt hier op de avond van een zonnige dag, waarop ik naar Maroubra beach ben gegaan. Er lopen hier veel Jerommekes rond op het strand, waarschijnlijk allemaal footie spelers (=Australische sport : kruising tussen voetbal en rugby)

De surfers liggen bij bosjes in het water te spartelen ... De golven zijn dan ook surfvriendelijk, ook voor niet-surfers, 20 meter meeliften op zo'n megagolf is redelijk verslavend.

Een andere verslaving die ik hier heb opgelopen is Sushi. In elke straat is hier wel een sushi restaurant of take away ... Hermanski kan zelfs al met stokskes de sushi naar binnen spelen. Vely delicious !


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?