Thursday, April 19, 2007

 

Sunset coast

Some picture postcards from Perth. Ik loop enkele blogverhalen achter op de tijd ... waarschijnlijk omdat ik hier zo'n fantastische tijd beleef ... Ondertussen heb ik hier Down Under tussen wilde dolfijnen gezwommen ('it was amazing' ... een onvergetelijke ervaring),


heb ik kennisgemaakt met de Braziliaanse en Koreaanse eetgewoonten, heb ik deelgenomen aan een Australische quizavond (eindresultaat 2de plaats), heb ik een bezoekje gebracht aan het Blues 'n Roots festival (met een fenomenaal Ben Harper concert), heb ik een gratis les Japans voor beginners gevolgd, heb ik een bruisende afscheidsfuif gehad van de Embassy school ... en enkele prachtige zonsondergangen.


Want het is hier de Sunset Coast ... in Belgiƫ vinden we een zonsondergang in zee, vrij normaal, maar de meeste Australiƫrs wonen aan de Oostkust waar de zon niet in de zee zakt. Hier aan de Westkust is dat wel het geval vandaar de Sunset Coast. Wat een Australische zonsondergang vrij uniek maakt is dat God hier iedere avond de onderste luchtlagen voorziet van verschillende schakeringen van een geel-rood-roze-paars-violet kleurenpalet ... wat de avond een speciale sfeer geeft.


Comments:
Ha Mister T

Long time no see ... en dan plotseling vanuit de met-zon-overgoten onderkant van de aarde ... Hermanski! Indrukwekkend!

Ben een beetje aan het bijlezen en gans jaloers.

Groeten aan de Aussies
 
28 april 2007:

Hieperdepiep hiep hiep...
Gefeliciteerd almighty Hermanski!!
 
Hi Tom,

Happieeeeeeeee Birthday en maak er een spetterend feest van!

Paniza
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?